יום שלישי, 18 באוקטובר 2011

אודליה אלטמן היא עורכת דין העוסקת כבר מעבר ל-20 שנה בתחום דיני המשפחה, הגירושין והירושה. במשך השנים עברו תחת ידיה יותר מ-2000 תיקים. במסגרת פעילותה המשפטית היא עובדת במקביל מול בתי הדין הרבניים והאזרחיים.


השכלה משפטית:

עו"ד אודליה אלטמן הינה בוגרת של הפקולטה היוקרתית ללימודי משפטים באוניברסיטת תל אביב. לאורך כל תקופת הלימודים התבלטה עו"ד אודליה אלטמן וזכתה לאותות הצטיינות. כמו כן היא הוכרזה כמצטיינת דיקאן בגמר הלימודים.

התמחות:

עו"ד אודליה אלטמן בחרה לחלק את תקופת הסטאז' שלאחר הלימודים לשני חלקים. את השלב הראשון היא בחרה לעשות תחת חסותו של מי שכיהן אז כסגן נשיא בית המשפט המחוזי בתל אביב, השופט בדימוס חיים פורת. בחלקו השני של הסטאז' היא עבדה אצל של עו"ד יוסף בן מנשה. השילוב בין הצד השופט מחד לבין הצד הטוען מנגד העניק לעו"ד אודליה אלטמן הכרה רחבה של מערכת המשפט.

קריירה :

בשנת 1991 סיימה עו"ד אודליה אלטמן את שלב ההתמחות והוסמכה להימנות באופן רשמי על קהילת עורכי הדין. בשנת 1992, כעבור כשנה בתחום, היא הקימה משרד עצמאי לעריכת דין. התחומים שבהם בחרה לעסוק הם דיני משפחה, גירושין וירושה.

עו"ד אודליה אלטמן עוסקת גם בהליכים של גישור ופישור, כאשר בשנת 1999 היא אף עברה קורס שהסמיך אותה לעסוק בכך באופן רשמי. כמו כן, לשכת עורכי הדין הארצית ממנה אותה לעתים כבוררת מטעמה בהליכים משפטיים שונים. רוב הסוגיות שאליהן היא נדרשת מצידה של הלשכה כבוררת נוגעות באופן טבעי בדיני המשפחה והגירושין וכמובן דיני ירושה.

פעילות חברתית:

עו"ד אודליה אלטמן מאמינה בגישה החברתית ופעילה מאוד בתחום. החל משנת 1993 ועד לשנת 2003 העניקה עו"ד אודליה אלטמן ייצוג משפטי עבור מיעוטי יכולת בחסות הלשכה למתן סיוע משפטי שבמשרד המשפטים. כמו כן היא תרמה את שירותיה עבור המועצה הלאומית לשלום הילד. מערכת המשפט הרבתה להיעזר בשירותיה של עו"ד אודליה אלטמן ולמנות אותה בתור אפוטרופא לדין של קטינים. תחום נוסף שבו תרמה עו"ד אודליה אלטמן את ניסיונה למען עקרונות חברתיים היה השתתפותה בוועדה בראשותה של השופטת המחוזית סביונה רוטלוי שדנה בזכויות הילד.

במשך שנים העניקה עו"ד אודליה אלטמן ייעוץ משפטי לנשים שהופנו ע"י ארגון נעמ"ת.

אספקט נוסף של הגישה החברתית של עו"ד אודליה אלטמן הינו השתתפות בפאנלים ברדיו ובטלוויזיה. הדיונים נסבים בין השאר בסוגיות משפטיות של זכויות וחובות בעת הליכי גירושין. מלבד מתן העצות לקהל הרחב, היא מאפשרת לצופים כמו גם למאזינים ליצור עימה קשר בשידור חי על מנת לקבל הכוונה ראשונית בנבכי ההליכים המורכבים של דיני הגירושין. אפיק נוסף שבו עו"ד אודליה אלטמן מעניקה מהידע והניסיון שלה הינו כתבי עת ומגזינים, שם היא מסבירה את ההיבט המשפטי של סוגיות משפחתיות מורכבות ואת החידושים ההלכתיים במסגרת מאמרים מפרי עטה.

ביוגרפיה אישית:

עו"ד אודליה אלטמן הינה ילידת שנת 1966. היא גדלה והתחנכה בתל אביב. היא נשואה ואם לשני ילדים.


למידע נוסף:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה