יום חמישי, 5 באפריל 2012

אודליה אלטמן - איך להתנהג בהליך גירושין?


הסטטיסטיקה קובעת כי כיום כל זוג שלישי בישראל מתגרש. עו"ד אודליה אלטמן, משפטנית בתחום דיני המשפחה, מעניקה מספר טיפים שימושיים עבור הגבר שנמצא בעיצומו של הליך גירושין "מלוכלך" מול בת זוגו, וממליצה לגברים כיצד יש להתנהל על מנת שלא לצאת מן הסכסוך בשן ועין.

הטיפ הראשון והחשוב מכל הנו "סגירת הברז". לצמצם את תקרת המשיכה או אף לסגור את החשבון המשותף, לבטל כרטיסי אשראי וכל גישה של הצד שכנגד לאמצעי תשלום. שנית, להקטין ככל האפשר את תזרים ההכנסות בעסק של הבעל, ובמקביל להגדיל את ההוצאות והחיובים השונים. החשבון התנהלות כזו תסייע במזעור דמי המזונות ותפעל לטובת הגבר בעת חלוקת הרכוש. טיפ שלישי עליו ממליצה עו"ד אלטמן הינו לשאוף שהדיון בתיק יתקיים בבית הדין הרבני שבו גובה דמי המזונות ואופן חלוקת הרכוש נוטים יותר לכיוון הגבר. וראה בכתבה טיפים נוספים.

2 תגובות:

  1. העובדה שהגבר יכול לבגוד חופשי במהלך נישואים או גירושין זה בערך הדבר היחידי שלא בא לרעתו של הגבר בגירושין. לאישה יש כלים רבים שבהם היא יכולה להשתמש כדי לרמוס את הגבר עד עפר עם מזונות והסדרי ראייה לא הגיוניים .

    השבמחק
  2. מנדי שלום,
    נכון שהסטטיסטיקה היא שלרוב האישה יוצאת "מורווחת" מהסכם הגירושין והגבר ה"מופסד" אך גבר אשר ייערך כמו שצריך להליך הגירושין יכול לצאת גם מרווח, או לכל הפחות "להקטין" את הסכומים שיידרש לשלם.

    השבמחק